• Garantie
  • De meeste laptops hebben nog fabrieksgarantie. Deze tref je aan in de productspecificaties op de website. Producten zonder fabrieksgarantie hebben standaard 3 maanden garantie via IT Point.
  • Deze garantie dekt alle gebreken die zich voordoen als gevolg van normaal gebruik van het product en dekt geen schade veroorzaakt door verkeerd gebruik, misbruik, ongelukken, normale slijtage of wijzigingen aan het product.

    Als een product een defect vertoont binnen de garantieperiode, neem dan contact met ons op via [e-mailadres/telefoonnummer] en wij zullen het product repareren of vervangen. Wij behouden ons het recht voor om het product te vervangen door een vergelijkbaar product als het originele product niet meer verkrijgbaar is.

  • RMA
  • De laptop laten we na het aanmelden van de RMA ophalen bij de klant. De klant is zelf verantwoordelijk voor het fatsoenlijk verpakken van het product.
  • Binnen de garantie is het retourneren gratis, anders zijn de kosten 10 euro.
  •  
  • Terugsturen? Wij bieden een 14 dagen ‘niet-goed-geld-terug’-garantie op alle producten die wij verkopen, tenzij anders vermeld. Dit betekent dat als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met het product dat je hebt ontvangen, je het binnen 14 dagen na ontvangst kunt retourneren voor een volledige terugbetaling.
  • Als je een product wilt retourneren, neem dan contact met ons op via info@it-point.nl. Wij zullen je dan instructies geven over hoe je het product kunt retourneren en je informeren over de verdere afhandeling van de retourzending.

    Let op: wij accepteren alleen producten die in hun originele staat zijn geretourneerd, inclusief alle accessoires en verpakkingen. Het product moet ook vergezeld zijn van de originele aankoopfactuur.

    Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending terugbetalen. De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant, tenzij het product defect is of de verkeerde is verzonden.

  • Als de klant het product wil retourneren wegens ontevredenheid, moet er binnen 14 dagen een klacht worden vermeld. Als het gaat om reparatie, wordt er na binnenkomst bepaald of het garantie betreft. Anders wordt er op voorhand een offerte gemaakt voor reparatie.
  • Na binnenkomst wordt het product binnen 1 week gerepareerd en teruggestuurd naar de klant.
  • Bij slechte verpakking zijn de kosten voor de klant.
  •  
  • Accu’s?
  • IT Point geeft geen garantie op accu’s omdat dit een gebruiksproduct is. Wel zijn de accu’s van tevoren getest.
Winkelwagen
Scroll naar boven